Green eyeliner

Ibland har man varken tid eller ork för att lägga en avancerad makeup. När jag har ont om tid eller om inspirationen tryter, så brukar jag använda en färgglad eyeliner. Det piffar upp en annars kanske tråkig makeup och ger ögonen lite mer liv.
  På bilden nedan har jag använt HOT makeup nr.9.  Runt hela ögat upp till ögonbrynet har jag använt Golden bay från TVÅL. Ett underbart pigment packat med intensivt skimmer, som jag tyvärr inte lyckats fånga på bilden. Under nedre franskanten har jag även applicerat Viva la divas rosa glitter eyeliner.

2010-12-02 @ 21:16:00 Makeup Permalink


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jättesmart knep när tiden tryter;D

2010-12-03 @ 16:43:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Carina

Smart! Precis som Wysteriia skrev :) Har sett några bloggare göra så och funderar själv på att köpa sådana sminkpennor.



Bra tips!

2010-12-04 @ 12:06:25
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Anonym

har du två olika färger på ena ögat? :o

så sjukt! aviiiiiiiis..

2010-12-20 @ 17:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0