Recension: Mario Badescu Rose Hips Nourishing Oil

På vintern måste man sköta om sin hy lite extra, speciellt om man har torr hy. Mario Badescu Rose Hips Nourishing Oil är min go 2 produkt när kylan kryper på. Detta är en lätt ansiktsolja vars uppgift är att miniminera flagning och uttorkning, vilket den gör galant! Några droppar under fuktighetscremen gör min hy mjuk och len. Den passar utmärkt till känslig hy då den är mycket mild och inte innehåller några ämnen som irriterar huden. Jag har själv väldigt känslig och reaktiv hy och jag upplever denna produkt som lugnande. En annan sak jag verkligen uppskattar med denna produkt är att den inte täpper till porerna. Alla andra oljor jag använt har gett mig tilltäppta porer, som resulterat i kvisslor och småfinnar.
Har igentligen inte så mycket mer att tillägga förutom att detta är en av dom bästa produkterna jag testat. Den håller vad den lovar och har dessutom ett överkomligt pris, 219 kr.


Finns att köpa hos Eleven och kostar 219 kr.

2010-12-22 @ 23:13:41 Recensioner Permalink


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Underbart när man hittar en favvoprodukt :D

2011-01-11 @ 21:39:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0